Crop tops! – Outfit of the night

(English Version below)

Neben Uni und Sport bleibt zur Zeit nicht viel Zeit abends auszugehen. Am Wochenende war ich allerdings mal wieder unterwegs und dachte das verbinde ich mit einem Outfitpost.

Wer hätte gedacht, dass nach den 90ern das bauchfreie Top zurückkehrt? Anfangs war es für mich ungewohnt, wieder so “viel nackte Haut” zu zeigen, aber nachdem ich eine etwas schickere Variante davon bei Zara gefunden habe (siehe Post über meine Shoppingausbeute), bin ich total von den Crop Tops überzeugt! Eigentlich kommt man ja mittlerweile in den Läden gar nicht mehr drumherum 😉

Was haltet ihr davon?

Bild

Bild

Bild

Bild

___________________________________________________________________________________________________

Nachstylen könnt ihr das Outfit hier: / Here you can get the look:

Das Top gibt es, wie ihr seht, auch in zeitlosem schwarz. / As you can see, the top is also in timeless black available.

 

Bild

Hose/pants: Vero Moda

Schuhe/shoes: Mango

Top/top: Zara

Kette/necklace: Zara

__________________

Jacke/jacket: H&M

/ Besides going to university and doing sports there’s not much time to go out in the evening and to party. Last weekend I took the chance and went out with my girls and thought I could make an outfitpost out of it.

Who thought that after the 90ies the crop top would return? At the beginning I didn’t feel very comfortable showing “so much skin”, but now that I’ve found a classy version of it at Zara, I’m completely convinced! Actually you can’t really avoid it, now that they’re in every shops.

/ What do you think about crop tops?

 

 

Advertisements

19 thoughts on “Crop tops! – Outfit of the night

  1. Sehr cool! Ich trainiere aktuell auch noch für croptops. Im Schrank hab ich schon 3,nur die Sommerfigur muss noch her. Ich hab auch eeecht angezweifelt,dass bauchfrei nach den 90ern noch mal für Leute über 16 wiederkommt.:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s